Før og efter billeder

7 kommentarer:

  1. Spændende med disse før og efter billeder. En reminder om at man skal huske at få taget en masse billeder af sin have hele tiden. Også af det man ikke lige synes er pænt eller specielt - man kan få stor glæde af det sidenhen! Har I bud på hvor lang tid der er gået mellem de forskellige billeder?
    Hilsen Henrik Havehjerne

    SvarSlet
  2. Bifalder at det er spændende at se både før og efterbilleder. Det ser utrolig god ud! Er som Henrik også nysgerrig efter hvor lang tid det er over?
    Hilsner Anette

    SvarSlet
  3. Jeg tilslutter mig Henriks kommentar og ærgrer mig over, at jeg så godt som altid glemmer før-billederne.

    SvarSlet
  4. Hørt omkring før/nu . Sådan en runding er bare god har selv lige været på det sidste år...må jeg spørge hvad er jeres havegang lavet af....gode billeder.

    SvarSlet
  5. Inspirerende og spennende å se før og etter bilder. Hagen er blitt virkelig flott!!

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Tiden har bestemt arbejdet for jer! Det må være rigtigt tilfredsstillende at se at den oprindelige tanke holdt vand, og man gjorde det "rigtige" da man plantede hækken, satte taksen osv. Flot, flot!

      Slet