Bænk som fokus

Dejligt med en masse sidepladser i haven. Her kan i se nogle af vores

6 kommentarer:

  1. Siddepladser skal man have - uanset om haven er stor eller lille.

    SvarSlet
  2. Dejligt med mange forskellige siddepladser, så man kan sidde og nyde de forskellige haverum. Det er en flot forårshave, I har.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  3. Dejligt med mange siddepladser😀
    Planten med de store blade, på det sidste billede, hvad er det for en ?

    SvarSlet
  4. I har så smuk en have, jeg har svært ved at komme videre når først jeg kommer ind på jeres blog. Jeg er lige nu selv på jagt efter bænke til haven, så dejligt med inspiration.

    SvarSlet
  5. Där sätter man sig gärna, och njuter av den fina trädgården.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlet
  6. Skønne bænke pladser, hvis man ellers husker det, perfekte til 5 min refleksion.
    Har I stenmel på stierne? Hvordan med ukrudt, har ikke besluttet mig endnu i vores franske have.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet