Lidt billeder fra i sommers





5 kommentarer:

  1. Dejlige sommerminder :) Er det stenmel, du har på havegangene?

    SvarSlet
  2. hej achillea
    ja det er stenmel fra rønne granitbrud.

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er det smukt:o)

    En skam der er så langt til Bornholm, som jeg iøvrigt elsker:o) Ellers ville jeg tigge og bede om, at få lov at besøge jeres pragtfulde have.
    Lige min smag....mums! Bøjer mig dybt i støvet over jeres kunnen.

    De bedste havehilnser
    TANTE GRØN

    SvarSlet
  4. Hej tante grøn
    Tak.. du er velkommen til at kikke forbi hvis du kommer til bornholm

    SvarSlet
  5. Tusind tak for det meget fristende tilbud. Det var sødt af jer. Håber at drømmen kan realiseres en skønne dag. Bornholm bliver man vist aldrig færdig med at udforske og nyde.

    Hav en dejlig adventsweekend. Idag har jeg lagt årets sidst løg i haven. Men det haster absolut ikke med vinterens komme. Haveprojekter er der nok af.

    De bedste havehilsner

    SvarSlet